vineri, 9 martie 2007

Raiul in viziune feminina.

Am o amica... Pana acum e totul ok.
Amica mea viseaza. Si eu, dar mai rar.
Si pana aici e totul ok.
Intr-o noapte amica mea viseaza Raiul.
Se facea ca era un camp verde, intins, iar pe campul asta trecea un tren. In tren era ea, care se uita pe geam. Si iaca-ta ce i se arata pe camp... Un vapor.
UN VAPOR PE CAMP? intreb.
UN VAPOR PE CAMP. raspunde.
Si vaporul asta era plin numai cu barbati unul si unul. Piese, tata!
Si cum mergea vaporul asta pe camp, fata cu pricina coboara din tren, ca doar nu putea sa piarda vaporul... Si alearga si alearga si alearga si alearga si alearga si alearga si alearga si alearga si alearga (ai obosit? da. ok.) si urca pe vapor intr-un final.
Si asa ajunge si vaporul dintr-o data pe malul unei mari albastre ca marea neagra care se vede verde si cu plaje aurii, pline de barbati unu si unu...
SI DE UNDE STIAI CA E RAIUL?
NU STIU. STIAM PUR SI SIMPLU.

3 comentarii:

Anonim spunea...

eu sunt cea care a visat minunatia aia de vapor; si credeti-ma a uitat sa specifice partea in care eu am ales si am ramas cu cel mai tare gagiu de acolo...........pacat ca a fost doar un vis :D

Anonim spunea...

is de parere ca visele DEVIN realitate, atata timp cat tzii le doresti cu adevarat!:)

deci, sansele sa ramai cu cel mai misto gagiu de pe vapor aka lume....poate deveni realitate!
oricum, cred ca o sa fie cel mai misto barbat pt TINE...:) si noi...eu si A...o sa ne strambam la tine si o sa iti zicem...ca e oki...si ca ne place de el si o sa ne bucuram pt tine:)))) pt ca meriti I.

Anonim spunea...

unde ma aflu?