joi, 29 martie 2007

Idealismul de joi de la pranz

Sau cum arata o familie, am vazut eu in filme.

Familiile sunt facute dintr-o mandochina, un fotomodel si 2 bucati copii perfecti. Ei locuiesc intr-o casuta alba, peluza e de un verde ireprosabil, au leagan (tata o da pe mama in leagan), au un gardulet si mai alb si in spatele casei un lac. Bineinteles ca au si un caine.
Rasa poate diferi.
Soarele straluceste, nu e nici foarte cald, nici foarte frig, vantul bate nici prea incet, nici prea tare, apa din lac nu e nici prea calda, nici prea rece, copiii sunt nici prea cuminti, nici prea zvapaiati.
Ea spala toata ziua vase si haine dar are o manechiura impecabila, e tot timpul zambitoare si calma, el se joaca cu copiii in spatele casei, cainele aduce batul si toata lumea e fericita.
O fericire linistita, satisfacatoare.

4 comentarii:

Anonim spunea...

nu te mai uita la atatea filme ca se pare ca dauneaza!......maine, poimaine ti-oi si dori asa ceva

Nu ma cunosti. spunea...

Imi doresc de ieri...

Anonim spunea...

umm...vise amare.foarte amare si triste.:)

e TOTU O MINCIUUUUNAAAAAA!

poate in nerunu meu cel mai bolnav..exista....o farama mica care sa zica..daaa..asa anda..asa e:P ....dar in rest...e totu praf!

trist..hu?

plus.....am trecut de etapa aia..de mami, tati, copii...se joaca in gradini...

acuma..mami, tati...nu stiu cum sa gaseasca 5 min singuri..sa faca sex...in timp ce copii se bat pe joysticku de la pc...ca sa poa sa mai impuste si eu un iepure..sau si mai trist....UN OM! I.

Anonim spunea...

visele ne fac sa na simtim liberi cateodata asa ca mamica si tatal perfect sunt mai mult decat o ingradire a viselor tale. cine mai vrea perfectiunea? poate doar aia care inca viseaza sa castige la LOTO. asa ca printeaza tu linistita un gardulet alb si pune-l pe biroului tau ca poate cine stie o sa-ti apara un cavaler dintr-un pop-up si atunci sa te tii de chicoteli si copii gaunosi si stricati.