joi, 8 martie 2007

Voi ati hotarat ca mie nu imi pasa

In aceasta minunata zi de primavara, in care pasarelele canta si copacii stau sa plezneasca de flori, (plezni-i-ar... ) ma incearca un sictir nemarginit. Totul este minunat, soarele incepe sa straluceasca, totul revine la viata, la fel ca si acuta mea senzatie de lehamite. Vino mai aproape, aproapele meu, sa ne imbratisam, sa ne uram urari, mancat'as.

pauza publicitara
uite-te in stanga. acum in dreapta. iti vine sa iti iei campii? oricand e timpul pentru o calatorie.

Voi ati hotarat. Mie nu imi pasa.
A venit primavara - oficial - odata cu dezghetul, topirea, trezirea la viata, reinoirea si renasterea naturii, vietii si a societatii. Numai eu adorm.

2 comentarii:

Anonim spunea...

mda....,

very very true...din nou!

"Vine vara...bine-mi pare...
In gradina am o floare....
si in rest...in cur ma doare!"

soo soo true:)))) I.

Anonim spunea...

nu e corect ..a venit primavara si eu sunt cu 5 kilog. mai mare.......ce nedreapta viata