marți, 27 martie 2007

Cu cine se mai intalneste Leni Creviţ noaptea - Detaliat

Am aflat ulterior ca lucrurile nu sunt atat de simple pe cat par.
Intr-un interviu in exclusivitate, gagica lu' Leni mi-a povestit in detaliu ce s-a intamplat.
Aseara Leni avea gagica.
Dar sa va povestesc cum s-a intamplat totul. Gagica era in tren. Normal. Si nu calatorea singura. Calatorea cu mine. Deci eram eu cu gagica lui Leni in tren. Atunci gagica nu era gagica lui propriu-zis. Si cum mergea Leni agale pe culoarul trenului, (presupun ca era un personal si ca noi eram la clasa a 2-a, ca alt tren n-am mai vazut la viata noastra pe interior) se indreapta drept spre noi.
SPRE TINE VINE.
BA SPRE TINE.
SPRE TINE.
BA SPRE TINE.
Si a venit spre gagica lu Leni, ca doar era visul ei, nu al meu.
Si uite asa gagica lu Leni a devenit gagica lu Leni.
Si ajunge trenul in Slobozia, unde Leni avea concert. Normal ca pentru a ajunge la concert, trebuia sa si coboare din trenul personal, de la clasa a 2-a. Si a coborat din tren Leni cu gagica lui, si gagica era tare mandra ca tot orasul o cunostea si il cunostea si pe Leni ca doar il vazuse la tembelizor. Pe Leni l-a invitat sa mearga la noi acasa dar el nu a vrut. Si uite asa s-au certat (cred ca in gara, eu eram undeva in plan secund si nu am vazut foarte bine...) De suparare, gagica l-a invinovatit ca face pleibec. El s-a suparat si a zis ca el e Leni si ca Leni nu face pleibec. Si a vrut sa ii si demonstreze... asa ca pe seara, pe scena din fata Centrului Cultural "Ionel Perlea", in mijlocul concertului, Leni intreaba la microfon daca gagica lui e acolo. Si gagica era pe undeva prin multime. S-a autosesizat si cum razbatea ea cu greu spre scena... a sunat ceasul.
A fost o frumoasa poveste de dragoste care a durat aproximativ 6-7 secunde. Si s-a facut dimineata.

Niciun comentariu: