marți, 13 februarie 2007

Ziua amorezatilor fara implicatii sentimentale

Un eveniment atat de important ca ziua indragostitilor nu poate fi trecut cu vederea. Ciudat e ca suntem in 13 februarie, tocmai la pranz si ca pana acum nu am gustat nimic din toate dulcegariile, inimioarele, "I love you"-rile, rozul, rosul si consumerismul implicit. Parca nici nu egzista anul acesta. Sa fie oare din cauza ca am stat in birou de dimineata pana seara? Sa fie oare pentru ca genul asta de evenimente sunt pentru oamenii care mai ies din casa cand inca e lumina afara?

Asta ar fi inca o problema de sesizat. Aseara mi-a spus un coleg ca noi stam aici inchisi, ca niste soareci de biblioteci virtuale, fara sa auzim ce se intampla afara. Ma intreaba: "A cazut guvernul?".

"Care guvern?" i-am raspuns eu...

Daca si Sfantul Valentin si-ar fi vazut de rugaciunile lui, daca nu i-ar fi placut actiunea si nu i-ar fi ajutat pe tineri sa isi legalizeze dragostea in fata lui Dumnezeu, impotriva vointei Imparatului Claudius, atunci astazi nu ati mai fi avut ce sarbatori. Asa ca nu lasati istoria in mainile noastre, ale astora care stim cum arata strazile numai noaptea, caci noaptea nu se scrie istorie.

Niciun comentariu: