vineri, 16 februarie 2007

Da in mine ca nu simt nimic

E ciudat cum te imunizezi. Iei o supradoza, sau ti-o da cineva, care daca nu te omoara, evident, te face mai puternic. Pana aici totul e ok. Numai ca data viitoare, la aceeasi cantitate nu te mai simti chiar asa de rau. Si tot asa, pana devii imun.

My eyes are green
Cause I eat a lot of vegetables
It don't have nothing to do with your new friend
My eyes are green
Cause I eat a lot of vegetables
It don't have nothing to do with your new friend

I don't care, I swear
I'm too thru with you I am
You don't mean nothing to me
So go ahead and be with your friend

Baga sentimente in mine, omule!
Nu vezi ca nu simt nimic, esti nebun?

2 comentarii:

Anonim spunea...

da,

cred ca ai dreptate.
chiar asa e.
cand nu mai simti, poti sa te consideri mort...
cand nu vede cel de langa tine ca nu mai simti nimic....e si mai tragic!
sa devii imun la tot...poate sa ajunga foarte usor o solutie la o gramada de probleme.
cazul meu...pe jumate cred. I.

qwertyuiop spunea...

"Da in mine ca nu simt nimic"

*pregateste un bulgar de sentimente*

What's eating you? Or should I say, who's eating you? He's not doing a very good job...