marți, 30 ianuarie 2007

Norocul e lucru manual sau "Ghinionul nu e decat un alibi pentru prostie"

Anonymous said...

problema nu e ca ai inceput pe 13, ci ca ai actionat tot timpul gandindu/te numai la asta. oricum ti/am mai spus asta si ar fi bine s/o crezi> ghinionul nu e decat un alibi pentru prostie.

January 25, 2007 1:20 AM


Mmm... ochei, am fost putin plecata. Oare ce am pierdut in tot timpul asta?
Uite. Cineva ma trage de raspundere. Ma simt datoare sa raspund.
Recunosc, am spus si gandit: "Rahat! Am inceput pe 13."
... sa lamurim o treaba: era asa, doar o observatie... a fost 13.
Ce pot sa spun?! Eu nu sunt superstitioasa. Dar ma tem si eu, ca tot omu', preventiv. Uite, azi mi-a taiat o pisica neagra calea. Ce m-a costat sa fac cativa pasi inapoi, asa, preventiv? E ceva rau in asta? Nu cred. Inca un exemplu: azi e marti, trei ceasuri rele, si totusi am iesit din casa. Si cel mai importat, nu sunt tot timpul cu frica in san, nici macar preventiv. Deci nu actionez si nici nu am actionat niciodata gandidu-ma (numai) la asta.
De altfel, acum serios vbind, parerea mea e ca norocul si-l face omul cu mana lui.
Deci oarecum, parerile noastre sunt asemanatoare.
Asta nu inseamna ca sunt dispusa sa imi sparg toate oglinzile din casa, sa imi iau vreo 3 pisici negre, sa trec numai pe sub scari, sa calc pe toooate gurile de canal (cu 4 gauri, alea cu 6 sunt cu noroc) sau sa imi petrec toooata ziua in fata la Filantropia sau Polizu.
Deci de ce suna a contradictoriu? Si parca a ceva mai mult decat atat...

Niciun comentariu: