marți, 16 ianuarie 2007

Crezi ca e usor sa fii fluture?



Cand eram mai mica, ieri adica, am desenat un fluture.
Eu stiu ca nu sunt chiar talentata la desen... de fapt, daca ma gandesc mai bine, talentata sunt cam la orice, numa' ca nu po' sa ma manifest cand Marina striga la mine "nu lasa pensuleleleeeeee in apaaa ca moooooor"...
(un post viitor poate despre moartea pensulelelor).

Ideea principala era ca fluturele meu e acum al nimanui.
Nimanui nu i-a placut. Sau nimanui i-a placut.
Cine e nimanui?
Oricum, cand il desenam ii gasisem un milioard de semnificatii... va dati seama?! o kilotona de semnificatii intr-un fluture... Asta ar trebui sa insemne ceva...

Acum urmeaza un anunt umanitar.
Fluture al nimanui, caut familie. Nu neaparat de fluturi.
Vrea cineva sa imi infieze fluşturele?
Cineva? Nimanui?
O sa-l caut in cartea de telefon pe Cineva Nimanui.



8 comentarii:

Marina Moldovan spunea...

esti dusa!

Nu ma cunosti. spunea...

se poate...
iti dau un autograf?

Nu ma cunosti. spunea...

Adica... stiu ca tu ma accepti asa cum sunt. Si ca imi infiezi fluturele, asa-i? Vrei sa fie flusturele tau? Trebuie doar sa spui...

Anonim spunea...

dap...eu vreau fluturasu ..e misto

Nu ma cunosti. spunea...

Iupiiii, avem un fericit castigator!
Te cheama cumva Cineva Nimanui?

Gogu Kaizer spunea...

daca ma bag si eu [ca musca], se pune de o licitatie?

Anonim spunea...

aia anonima eram io..ma cheama cristina..si vreau flusturelu...mi'l trimiti si mie prin atlassib..hee hee

Nu ma cunosti. spunea...

Iupi, licitatie! Sau mai bine un concurs! Cine face cea mai dragutza interpretare a minunatei opere de arta, primeste flusturele... Daca sunteti atenti veti fi chiar uimiti ;)) Let dă şou bighin!