luni, 5 ianuarie 2009

de nicaieri spre pretutindeni

noo filozofie de viata.
unde te duce drumul.
numai ca la noi drumurile sunt cam in paragina, asa ca ai grija sa nu dai in vreo groapa, sa te duca in primul pom.
desi daca stau sa ma gandesc, e bine si in pom, decat nicaieri.

mi-am facut curaj sa ma trezesc in prima zi oficiala de munca din 2009.
buna dimineata
la multi ani
hai sa pierdem vremea facandu-ne planuri si cascand ochii verzi la ochii albastri si orbi.
e un plan bun
doar ca din spate vine un timp cam repede pentru starea noastra de spirit.
de spirt.
ce iese daca amesteci verde cu albastru?
nu iese nimic, iti spun eu.

sa iti povestesc ce am facut, ce am vazut si cum a fost?
mai bine nu
pentru ca oricum nu conteaza si tot ce ramane e un magnet de frigider pe care o sa il pierd data viitoare cand ma voi muta.
si o cana.
care oricum o sa se sparga.

pamantul e rotund si nu e nimic nou sub soare.
d-asta se repeta lucrurile?

de asta suntem din nou fiecare la locul lui.

eu nicaieri si voi pretutindeni.
voi nicaieri si eu peste tot.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Relaxant de frumos: ganduri razlete si gandite:)