luni, 7 ianuarie 2008

an nou, dorinte noi, pinguini si program tv

La multi ani, oameni buni.

La multi ani fara luna decembrie peste care am trecut. Cui ii trebuie o luna decembrie?! Cui ii trebuie o luna cu un Mos Craciun care se face ca ploua in fiecare an? Mie nu. Luati-o voi si faceti ce vreti cu ea. De anul asta aveti doua luni decembrie. Si 4 saptamani de concediu. Eu vreau la serviciu. Anul asta vreau mai putine ore de somn si mai multe ore de munca. Mai multe joburi si mai multe satisfactii. Mai putine vise frumoase si mai multe intamplari fericite. Daca ar fi sa o inlocuiesc cu ceva, as prefera inca o luna de primavara... pe care, btw, a vazut-o cineva?

Stirile de la ora 5.

M-am mutat intr-un igloo. E un igloo dragut, in centru, dar nu are pinguini inclusi. Asa ca m-am gandit sa il incalzesc cumva. Cu multa caldura sufleteasca nu se poate, asa ca m-am gandit la un calorifer cu ulei.

Nelamurire.

Oare pe caloriferele cu ulei poti sa faci omleta?

Stirile de la ora 10.

Pentru asta trebuie sa ma filmez cu telefonul. Memorie plina.

Nelamurire - Reluare.

Oare pe caloriferele cu ulei poti sa faci omleta?

Dupa ora 2 dati la B1. E emisiunea mea preferata. Daca Sorescu lucra la B1 facea "Cine mai trece pe drum" in varianta televizata:

B 66 GOE
DJ 23 FHG
B 44 JIC
IL 24 SMS

.
Punct adica.

Niciun comentariu: